Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekając na telewizję

04 sierpnia 2000 | Kraj | FG MD BW

KAMPANIA

Jak najskuteczniej przekonać wyborców do kandydata

Czekając na telewizję

Prawdziwa kampania prezydencka rozpocznie się dopiero wraz z programami wyborczymi w telewizji publicznej - na to oczekuje większość sztabów wyborczych. Do tego czasu kandydaci będą spotykać się z wyborcami, rozwieszać plakaty i rozdawać ulotki. Niewielu będzie stać na billboardy i wykupienie płatnych ogłoszeń w mediach.

Tradycyjne metody

- Jesteśmy w dobrej sytuacji, bo mamy kandydata, którego nie trzeba promować - uważa Dariusz Szymczycha, rzecznik sztabu Aleksandra Kwaśniewskiego. Obecna kampania prezydenta jest tradycyjna - główną jej formą są otwarte spotkania z wyborcami. - Nie przewidujemy nowinek marketingowych, bo nie potrzebujemy ich - podkreśla rzecznik sztabu. Dodaje, że nie planuje wykupienia czasu komercyjnego w telewizji. Sztab Kwaśniewskiego nisko ocenia skuteczność billboardów - rozwieszenie plakatów promujących ich kandydata planuje dopiero po 15 sierpnia.

Milczenie o kuchni

- O kuchni się nie opowiada, bo zdradzałoby się własne metody kontrkandydatom - mówi o skuteczności metod stosowanych przez sztab Mariana Krzaklewskiego jego rzecznik...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2079

Spis treści

Fotoreportaż

Regiony Polski - Śląskie

Zamów abonament