Telewizja traci najbardziej, radio mniej
II badania polskich użytkowników Internetu
Telewizja traci najbardziej, radio mniej
Jeżeli utrzyma się obecna tendencja, już za kilka lat niektóre tradycyjne media mogą zacząć tracić swoich odbiorców na rzecz Internetu - wynika z opublikowanych wczoraj wyników II Badania Polskich Użytkowników Sieci Internet, przeprowadzonego przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Najbardziej na pojawieniu się Internetu traci telewizja. - Ponad połowa (52,3 proc.) respondentów przyznaje, że od momentu rozpoczęcia korzystania z globalnej infostrady mniej czasu poświęca na oglądanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta