Radio wspomaga telewizję
Jak firmy planują kampanie
Radio wspomaga telewizję
Reklama radiowa zwiększa skuteczność kampanii telewizyjnych nawet w tych branżach, które do tej pory praktycznie nie reklamowały się w radiu - wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC na zlecenie firmy Broker FM, należącej do holdingu RMF.
Badania zostały przeprowadzone w branży chemii gospodarczej i produktów spożywczych, a więc w tych sektorach, które dotąd prawie wcale nie reklamowały się w radiu.
Według wrocławskiej firmy Expert Monitor, śledzącej wydatki na reklamę w Polsce, w okresie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta