Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Radio wspomaga telewizję

06 grudnia 2000 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane

REKLAMA

Jak firmy planują kampanie

Radio wspomaga telewizję

Reklama radiowa zwiększa skuteczność kampanii telewizyjnych nawet w tych branżach, które do tej pory praktycznie nie reklamowały się w radiu - wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC na zlecenie firmy Broker FM, należącej do holdingu RMF.

Badania zostały przeprowadzone w branży chemii gospodarczej i produktów spożywczych, a więc w tych sektorach, które dotąd prawie wcale nie reklamowały się w radiu.

Według wrocławskiej firmy Expert Monitor, śledzącej wydatki na reklamę w Polsce, w okresie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2182

Spis treści

Wyprawa na Makalu

Zamów abonament