Spieszmy się cenić ludzi
Nie tylko strategia działania on-line wymaga szybkich decyzji. Okazje rynkowe pojawiają się znienacka i równie szybko znikają, jeśli nikt z kierownictwa firmy ich nie zauważy. O tym, czy wprowadzić nowy produkt, czy wejść na nowy rynek, czy zawiązać alians strategiczny z jakąś firmą, a nawet czy zmienić współpracującą agencję reklamową - decyduje szef. Czasem pyta o zdanie najbliższych współpracowników, ale prawie nigdy dalszych. Tymczasem nad przemijającymi okazjami często ubolewają pracownicy i kooperanci, których nikt nie pyta o zdanie. Bo niby skąd akurat oni mieliby wiedzieć lepiej od szefa, co jest dla firmy korzystne, a co nie?
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta