Nie będzie konkurencji na procenty
Nie będzie konkurencji na procenty
Bankowcy przyznają, że w 2002 r. trudniej będzie konkurować ceną, czyli oprocentowaniem depozytów, gdyż najprawdopodobniej będzie ono tak, jak w mijającym roku spadać. Dlatego też coraz większe znaczenie, przy zatrzymaniu dotychczasowych oraz pozyskaniu nowych klientów, będzie mieć jakość obsługi i różnorodność oferty.
Rozwój sieci, wprowadzanie i propagowanie bankowości internetowej oraz mało dotąd wykorzystywanych przez klientów funkcji depozytowych bankomatów, a także sprzedaż wraz z produktami bankowymi usług ubezpieczeniowych - to tylko kilka pomysłów bankowców na zatrzymanie starych i pozyskanie nowych klientów w nadchodzącym 2002 r.
- Chociaż klienci wciąż dokonują wyboru banku stawiając na pierwszym miejscu wysokość oprocentowania np. konta osobistego, to jednak liczymy, że coraz większe znaczenie będzie mieć jakość usług oraz możliwość skorzystania w jednym miejscu z wielu produktów - powiedział "Rz" Stanisław Pacuk, prezes Kredyt Banku.
Zdaniem Piotra Gajdzińskiego, rzecznika prasowego Banku Zachodniego WBK, nie jest wykluczone, że już pod koniec 2002 r. oprocentowanie kont osobistych będzie bardzo niskie, albo nawet zerowe. - Myślę, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta