Firmy
Michelin chce mieć 25 proc. rynku
Michelin, francuski koncern oponiarski, zamierza w 2002 r. zwiększyć swój udział w europejskim rynku wymiany opon (jego wielkość szacowana jest na 190 mln sztuk) o 1 pkt. proc., do 25 proc. W IV kwartale sprzedaż Michelina wyniosła 4,1 mld EUR (spadek o 0,7 proc.), a w całym 2001 r. - 15,8 mld EUR (wzrost o 2,5 proc.). (Reuters)
PRZEMYSŁ CHEMICZNY
Kiepskie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta