Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czarny chleb

02 września 2003 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

Karl Horst Fuhrmannâ szef konstruktorów podwozia VW, wyjaśnia, dlaczego golf piątej generacji ma całkowicie nowe zawieszenie

Czarny chleb

FOT. ROBERT PRZYBYLSKI

Rz: Czy przystępując do konstruowania nowego golfa konstruktorzy zaczynali od "czystej kartki papieru"?

KARL HORST FUHRMANN: Tak, chociaż to nie oznacza, że mogliśmy robić, co nam się podobało. Dosyć wcześnie zdecydowaliśmy, że należy rozstać się z osią skrętną zastosowaną w zawieszeniu tylnym poprzedniego modelu. Było też dla nas jasne, że nowe zawieszenie będzie miało konstrukcję 4-drążkową, gdyż jest ona nie tylko zwarta, ale zapewnia także dobre własności dynamiczne auta oraz wymagany przez naszych klientów komfort. Całkowicie nowe jest także zawieszenie przednie z aluminiową ramą pomocniczą, kolumnami MacPhersona i trójkątnymi wahaczami....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3015

Spis treści
Zamów abonament