Pro Polonia - ma być jedna agencja i jeden plan
Pro Polonia - ma być jedna agencja i jeden plan
Komentarz: Szansa i jedyne wyjście
Jeszcze w tym roku zostaną powołane Rada Promocji Polski oraz Polska Agencja Inwestycji Zagranicznych i Promocji Eksportu Pro Polonia - planuje Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej. Projektem programu promocji gospodarczej Polski do 2005 r. ma dziś zająć się rząd. Chodzi o wspieranie eksportu, inwestycji zagranicznych, kultury i turystyki, a także narodowej marki Polski.
Krzysztof Adam Kowalczyk, dyrektor Departamentu PR Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych: Nowego programu promocji gospodarczej Polski na razie nie znamy, ale sama idea wydaje się interesująca i warta wysiłku. Dobrze, że ktoś się zajął koordynacją działań promocyjnych, zastanowił nad bardziej sensownym wykorzystaniem wydawanych już na promocję pieniędzy. Podobnie jak w wypadku produktu tak też w wypadku kraju promocja musi być skoordynowana. Może nareszcie Polska doczeka się spójnej strategii, która pomoże wykreować nasz wizerunek jako kraju nowoczesnego, oferującego nowoczesne usługi i produkty. Z oceną samego programu musimy poczekać na bardziej szczegółowe informacje, a przed wszystkim na efekty.
Nowy program to odpowiedź na apele o koordynację promocji Polski za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta