Obawy o współczesny teatr
Obawy o współczesny teatr
"Rewizor" Gogola w reżyserii Jana Klaty to rewelacja
(c) FESTIWAL DIALOG
JANUSZ R. KOWALCZYK
Życie współczesnego człowieka jako koszmar uwikłań w sytuacje bez wyjścia, spychające go na samo dno upodleń, bez cienia jakiejkolwiek nadziei, to dominujący ton widowisk Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Dialog - Wrocław, który zakończył się w niedzielę.
Organizatorzy pod wodzą dyrektor Krystyny Meissner zaprosili szesnaście przedstawień, w tym osiem z Polski. Motto tegorocznego Dialogu: "Czy jesteśmy świadkami narodzin nowego teatru?", brzmi zbyt ogólnikowo, by dać precyzyjną odpowiedź. Jeśli termin "nowy" potraktować jako synonim "dobrego", to mam poważne wątpliwości. Jeśli natomiast chodzi o kierunek, w jakim współczesny teatr podąża, to jestem przepełniony...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta