Zwiększa się pomoc konsumentom
30 kwietnia 2005 | Prawo | HF
ROZMOWA Cezary Banasiński, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Zwiększa się pomoc konsumentom Tylko co czwarty konsument jest konsumentem w pełni świadomym - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie UOKiK Rz: Dlaczego konieczna jest kolejna instytucja chroniąca konsumentów, czyli Europejskie Centrum Konsumenckie? Na rynku działa przecież kilka organizacji konsumenckich, od 1999 r. pomagają i radzą rzecznicy konsumenccy. Czy to nie wystarczy?
Cezary Banasiński : Wszyscy jesteśmy konsumentami, ale tylko co czwarty z nas jest konsumentem świadomym. Takie wnioski płyną z badań społecznych...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta