Marketing w sieci
Gdy mamy konto bezpłatne, wtedy zapychanie skrzynki niezamówionymi e-mailami będzie najbardziej dokuczliwe. Jest to skutek prymitywnej polityki niektórych firm, które w łatwy sposób chcą przyciągnąć klienta do swoich ofert, łamiąc przy tym często dobre obyczaje i w rażący sposób naruszając obowiązujące prawo.
Oczywiście działania takie, psując rynek internetowego marketingu, nie zachęcają odbiorców do kliknięcia w podany link czy wejścia na konkretną stronę. Nie oznacza to jednak, że marketingowej polityki firmy z wykorzystaniem e-mailingu (czyli wysyłania wiadomości elektronicznych do potencjalnych klientów) nie można prowadzić w sposób cywilizowany i zgodny z prawem. Wystarczy trzymać się "dekalogu" uczciwej reklamy e-mailingowej. Dziś właśnie o zasadach prawidłowego e-mailingu i w pełni zgodnych z prawem oraz etykietą sposobach na pozyskanie klientów.
Co jest spamem...Potocznie przyjmuje się, że wszystko co "atakuje" naszą pocztę elektroniczną to spam. Jest to jednak pewne uproszczenie. Istnieje różnica pomiędzy spamem a pojęciem unsolicited communication, czyli pojedynczą informacją, która nie została zamówiona. Spamem można nazwać dopiero kilkakrotne przesłanie na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta