Polskie marki przegrywają z globalizacją
25 maja 2005 | Ekonomia | AB
FIRMY Bank Handlowy, Idea, Era, Orbis - międzynarodowe koncerny rezygnują z lokalnych znaków towarowych Polskie marki przegrywają z globalizacją Inwestorzy w największych rodzimych spółkach coraz częściej decydują się na zmianę marek, pod jakimi działają ich firmy w Polsce. Nowe nazwy to wizytówki globalnych koncernów, będących właścicielami tych przedsiębiorstw Mirosław Boruc, prezes Instytutu Marki Polskiej: Dla globalnej korporacji zmiana...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta