Niejasna przyszłość rozgłośni katolickich
Od kilku tygodni szefowie grupy CR Media, prezes Ryszard Wojciechowski i jego syn, wiceprezes Sebastian Wojciechowski odwiedzają archidiecezjalne rozgłośnie sieci Radia Plus. Rozmawiają z szefami stacji i z biskupami. Przekonują ich do zalet współpracy z Ad.pointem, spółką zależną CR Media, która chce zostać strategicznym inwestorem sieci.
Wprawdzie Radio Plus wciąż przynosi straty i ma niewielką słuchalność, ale wciąż jest jedną z największych sieci radiowych w Polsce.
Szefowie CR Media rozmawiali na razie tylko z częścią stacji Radia Plus, ale Ryszard Wojciechowski jest dobrej myśli. Według niego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
