Odbiorca prądu stanie się wymagającym klientem
Górnośląski Zakład Energetyczny, jeden z największych w kraju, uruchomił niedawno Internetowe Biuro Obsługi Klientów (IBO). Warszawski STOEN zaczyna wdrażać system SAP for Utilities, który ma zapewnić odpowiednią obsługę kontaktów z klientami i ich rozliczanie. Eneaw Szczecinie i w kilku rejonach energetycznych, które obejmuje swą działalnością, dysponuje już systemem rozliczeniowym Handel Max, który może funkcjonować z uwzględnieniem wymogów wolnego rynku.
Już po nowemu, jeszcze za małoTych kilka z ostatnio zakończonych lub podjętych projektów wskazuje,że firmy energetyczne zaczynają myśleć o tym, co czekać je będzie z chwilą, gdy zgodnie z dyrektywą unijną dojdzie do uwolnienia rynku. Ale nadal nieduża liczba podejmowanych takich projektów skłania obserwatorów rynku do formułowania oceny, że jeszcze niemal nie widać spodziewanej fali inwestycji w rozwiązania pozwalające obsłużyć przyszłych klientów. Obsługiwać inaczej niż dotychczas, kiedy kontakt z odbiorcą energii sprowadza się do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta