Zaplanuj dzień
Zdaniem psychologów tracenie czasu i nienadążanie za obowiązkami bierze się przede wszystkim stąd, że pracownicy, a także ich szefowie nie potrafią nadać problemom, z którymi się w pracy spotykają, odpowiedniej rangi. Mylą to, co naprawdę ważne, z tym, co nie jest ani ważne, ani pilne.
Dodatkowo problemem szefów jest to, że nie potrafią przekazywać części swojej władzy pracownikom.
Co powie szefPoza tym bardzo wiele zależy od tego, jak sami szefowie postrzegają pracę. - Jeśli menedżerowie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta