Stacje nie chcą być w sieci
Na polskim rynku detalicznym jest ok. 3,5 tys. stacji tzw. niezależnych, należących do osób i firm prywatnych. Są one w trudniejszej sytuacji od pozostałych, a ich udział w rynku jest porównywalny z tym, jaki osiąga PKN Orlen, mający 1,9 tys. obiektów. Polski rynek detaliczny zdobyły przede wszystkim zachodnie koncerny paliwowe, choć należy do nich tylko co ósma stacja w kraju.
Próby organizacjiWłaściciele stacji prywatnych próbują zjednoczyć siły. Powstało Stowarzyszenie Niezależnych Operatorów, które skupia 60 firm, mających ok. 90...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta