Niedocenione pochwały
Specjaliści od zarządzania personelem są zgodni, że najskuteczniej do dobrej pracy motywuje... sama praca, jeśli jest ciekawa, dobrze płatna i właściwie zorganizowana. Odpowiada za to kadra kierownicza. Do jej najważniejszych zadań należy skuteczne motywowanie pracowników. - Jeśli trafimy na złego szefa, który nie tylko niczego nas nie nauczy, ale wręcz demotywuje do pracy, to natychmiast powinniśmy szukać nowej posady - przekonuje Grzegorz Turniak z portalu jobpilot. Od zachowania przełożonych zależy sukces firmy. - Przełożony musi wiedzieć, na czym mu zależy. Czy chce, by ktoś pracował dokładniej, dłużej czy zachowywał się w określony sposób - mówi Ewa Zając, dyrektor personalny w firmie PricewaterhauseCoopers. Powinien też jasno komunikować pracownikom, kiedy jest zadowolony z ich pracy.
Zdaniem ekspertów z firmy wynagrodzenia.pl jednym z najważniejszych warunków właściwego motywowania pracowników jest otwarta komunikacja między podwładnymi a kierownictwem firmy. Pracownicy muszą regularnie otrzymywać tzw. informację...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta