Kupują studenci i przedsiębiorcy
Taki obraz wyłania się z zestawienia najlepiej sprzedających się książek ekonomicznych, jakie po raz trzeci sporządziły dla "Rz" trzy znane krajowe księgarnie z dużych ośrodków akademickich. To istotne, bo właśnie studenci stanowią najliczniejszą grupę ich klientów. Najwyraźniej widać to w warszawskiej Księgarni im. Bolesława Prusa usytuowanej naprzeciwko uniwersytetu. Niemal wszystkie jej ekonomiczne hity to podręczniki akademickie, a prym wiodą - już po raz trzeci - dwie klasyczne pozycje z tej dziedziny: "Mikroekonomia" i "Makroekonomia" autorstwa Davida Begga, Stanleya Fischera i Rudigera Dornbuscha. Wysoko plasują się książki poświęcone międzynarodowym stosunkom gospodarczym. Sporym zainteresowaniem cieszą się też publikacje o inwestowaniu na giełdzie, nawet traktujące o tak szczegółowych jego aspektach, jak analiza techniczna cen akcji. Stosunkowo często kupowane są podręczniki o zarządzaniu przedsiębiorstwem, ryzykiem, projektami, jakością czy personelem.
Wśród bestsellerów nie ma jednak, i to już kolejny raz, pozycji typu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta