Najpierw e-mail, potem zakupy
MARTA BUREK, DEVELOPMENT & MARKETING DIRECTOR W FIRMIE DONALDSONS POLSKA Moim zdaniem taką kampanię powinno mieć każde centrum. Pamiętam, że kilka lat temu w Wielkiej Brytanii w jednym z dużych centrów postanowiono nie robić akcji marketingowej przed Bożym Narodzeniem. Jego szefowie uznali bowiem, że są najlepsi, więc ludzie i tak przyjdą do nich na świąteczne zakupy. Okazało się jednak, że... nie przyszli w takiej ilości, jakiej się spodziewano. Klientom trzeba bowiem przypominać o sobie, trzeba być tam, gdzie oni są - przed ich oczami i w ich uszach, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta