Zyski branży odzieżowej spadły o połowę
Rozwijają się ci, którzy postawili na własną markę, modne wzornictwo, dobrą jakość i firmową sieć sklepów.
Chiński import i sklepy z używanymi ciuchami, to silna konkurencja dla polskiej odzieżówki. Jej przychody spadły w ciągu trzech kwartałów w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim o około 15 proc., a zyski - o połowę. Praktyka pokazuje, że znacznie lepiej radzą sobie dziś na rynku przedsiębiorcy, którzy - podobnie jak wielcy krawcy z Włoch czy Francji - nie rywalizują z ofertą Dalekiego Wschodu. Są wśród nich zarówno firmy młode, obecne na rynku od kilku czy kilkunastu lat, jak Aryton, Hexeline czy Monnari, jak i starsze, które odbudowują swoją pozycję, np. Vistula, Wólczanka, Próchnik.
- Nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta