Dobra kuchnia i oferta dla dzieci
Obserwując, jak szybko rośnie liczba klientów portali turystycznych, można przypuszczać, że w tym roku wartość rynku urośnie o przynajmniej kilkadziesiąt procent. - W tym roku z naszych usług skorzystało 26 tys. osób, przed rokiem mieliśmy ok. 10 tys. klientów - mówi Dawid Sadulski, rzecznik firmy Travelplanet.pl. Spółka jest internetowym pośrednikiem przy sprzedaży imprez turystycznych, biletów lotniczych i pobytów w hotelach. Tacy pośrednicy utrzymują się z prowizji, jaką dostają od klasycznych biur podróży. Waha się ona od 7 do 20 proc., zależnie od wielkości sprzedaży i typu oferty.
Decydują cena i jakośćDla osób, które kupują usługi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta