Czekanie na królową
WTA Tour nie może ostatnio narzekać - Sony Ericsson to potężny sponsor tytularny, dodatkowe wsparcie dają znane marki, wśród nich Wilson, Porsche, Whirlpool, Gatorade, Luxilon czy Waterford. Turniej biegnie za turniejem, dolary płyną na konta tenisistek, a jednak szefowie WTA nie mogą spać spokojnie. System, choć skuteczny, czasem zacina się w najwrażliwszym miejscu - na człowieku.
Strachy AmelieNiby wszystko jest jasne - w obu rankingach WTA (Entry i Race) prowadzi Amelie Mauresmo, która w styczniu w Melbourne wreszcie zdobyła swój pierwszy tytuł wielkoszlemowy po pokonaniu nagle osłabionej Justine Henin-Hardenne, a potem z rozpędu wygrała w lutym jeszcze dwa turnieje i grała raz w finale. Francuzka krótko walczyła o pierwsze miejsce z Kim Clijsters, straciła je, odzyskała i jedenasty tydzień jej nazwisko jest najwyżej w klasyfikacji.
Mauresmo to doskonała tenisistka, lecz trzeba odwagi, by stawiać na nią wszystkie pieniądze. Potrafi wygrać z każdą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta