Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec ery karmelków

02 maja 2006 | Ekonomia | BD
źródło: Nieznane

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Sprzedaż cukierków spadła o cztery procent wynika z raportu AC Nielsen Koniec ery karmelków Polacy kupują coraz mniej tradycyjnych cukierków. Ich miejsce na rynku zajmują żelki i czekoladki

W ubiegłym roku wydaliśmy aż 640 mln złotych na ponad 30 mln kg cukierków. Ich sprzedaż jednak, w porównaniu z rokiem poprzednim, zmalała o cztery procent wynika z raportu firmy badawczej AC Nielsen.

Popyt na cukierki spada głównie dlatego, że kupujemy coraz mniej popularnych niegdyś twardych landrynek.

- Polacy wybierają coraz chętniej karmelki nadziewane, z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3828

Spis treści
Zamów abonament