Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka z uciążliwą reklamą w Internecie

02 maja 2006 | Prawo | SW
źródło: Nieznane

PRAWO KONKURENCJI Walka z uciążliwą reklamą w Internecie Okienka reklamowe, które ukazują się podczas przeglądania stron internetowych, mogą zostać zakazane. Rząd proponuje, aby uznać je za przejaw nieuczciwej konkurencji Użytkownika sieci nie wolno zmuszać do wejścia na stronę reklamodawcy (c) JERZY DUDEK

Każdy, kto korzysta z Internetu, wie, jak uciążliwe potrafią być okienka reklamowe wyskakujące przed wyświetlaną stronę (z ang. pop-up windows). Pół biedy, jeśli można je zamknąć jednym kliknięciem. Zdarzają się jednak i takie, których nie sposób ominąć bez wejścia na reklamowaną stronę internetową.

Z tych powodów Ministerstwo Transportu i Budownictwa zastanawia się, czy tego sposobu reklamy nie zaliczyć do czynów nieuczciwej konkurencji. Daje temu wyraz w założeniach do ustawy o spamie.

Serwisy muszą z czegoś żyć

Środowisko reklamowe jest zbulwersowane propozycją.

- Dostęp do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3828

Spis treści
Zamów abonament