Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Unia pomaga promować mrożonki

02 maja 2006 | Ekonomia | BD

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Unia pomaga promować mrożonki

Rozpoczęła się kampania promocyjna "Mrożonki pełne natury". Patronat nad nią sprawuje Stowarzyszenie Mrożonej Żywności zrzeszające 30 producentów przetworzonych i mrożonych warzyw i owoców. Program, który potrwa rok, kosztuje 160 tys. euro. W połowie dofinansowuje go Unia Europejska. Z budżetu krajowego pochodzi 20 proc. kwoty. Resztę wyłożyli producenci.

b.d.
Brak okładki

Wydanie: 3828

Spis treści
Zamów abonament