Nowości, które trzeba śledzić i warto wypróbować
Tania telefonia internetowa staje się standardem w dziedzinie komunikowania się i marketingu. Jeśli chodzi o reklamę, nowością jest POS TV, czyli telewizja (sieć ekranów wyświetlających informacje o produktach) w miejscu sprzedaży. Aby zdobyć i sprawnie obsługiwać klientów, zaoferować im infolinię, można skorzystać z nowej, taniej odmiany tzw. wirtualnych call centers. Wysyłanie listów do klientów można usprawnić, zamawiając kompleksową usługę e-mailingu.
Nie trzeba kupować dodatkowych pamięci, aby magazynować dane, korzystać z nich z dowolnego miejsca nie tylko w pracy, ale też np. w domu. Można w tym celu skorzystać z e-dysków, z usługi internetowego przechowywania danych.
Reklama tam, gdzie klientZ jednego z najnowszych na rynku medium reklamowego POS TV korzysta w kraju m.in. sieć sklepów Żabka. W praktyce jest to sieć sterowanych centralnie ekranów wyświetlających informacje o produktach. Ekrany umieszczane są z reguły tam, gdzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta