Stara marka, znany towar, nowy uśmiech
Pod marką "Społem" działa dziś w Polsce ponad 4 tysiące sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych. Spółdzielcy od dawna zastanawiali się jak walczyć z konkurencją, która coraz bardziej się rozrasta. Pomysł był od dawna jeden: połączyć się w sieć sklepów pod jedną marką, rozpoznawalną dzięki wspólnemu wystrojowi i oferujących podobne towary. W 1993 roku Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców "Społem" założył spółkę Krajowa Agencja Handlowa "Społem" sp. z o.o. Spółka początkowo nie miała wystarczających uprawnień, ale podczas ostatniego zjazdu spółdzielców spożywców sytuacja się zmieniła.
Czas się połączyć- Podczas ostatniego zjazdu Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców "Społem", spółdzielcy podjęli decyzję o konsolidacji naszej sieci. Uzgodniliśmy, że ze względu na skalę przedsięwzięcia nasze prace będą przebiegały etapami - mówi Jerzy Rybicki, prezes zarządu Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta