Jadą radia kolorowe
Negocjacje z gwiazdami zaczynają się już zimą. Najpopularniejsze radio komercyjne i najchętniej słuchana rozgłośnia publiczna zrobią wszystko, by wakacyjna kampania wypadła lepiej niż u konkurencji.
Noże w kieszeniachNie boimy się RMF, bo nasze letnie propozycje są ciekawsze - mówi szef Lata z Radiem Roman Czejarek. - Cieszę się, że komercyjne radio wróciło do organizowania letnich tras koncertowych, bo kiedy ich nie było, trochę spoczęliśmy na laurach. Jestem tylko zdziwiony, że kopiują nasze scenariusze. Zaprosili na koncerty Andrzeja Piasecznego, który u nas był gwiazdą zeszłego lata. Niezły ubaw.
- Jesteśmy dumni, że zapoczątkowana przez nas tradycja bezpośredniego kontaktu ze słuchaczem znalazła tak wielu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta