Informacja ważniejsza od sieciowych fajerwerków
Internet staje się równie powszechny jak faks czy telefon. Adres internetowy jest już standardową częścią notki teleadresowej. Ale czy firmy potrafią korzystać z możliwości, jakie daje Internet?
Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Z badań przeprowadzonych przez Gemius wynika, że strony i witryny internetowe polskich firm są bardzo schematyczne i przeładowane grafiką. Ich autorzy zbyt łatwo ulegają modzie. Pojawiło się na przykład mnóstwo stron wykonywanych w języku Flash, które właściwie są animacjami komputerowymi. Witryny zawierają niewiele informacji przydatnych w biznesie.
Winę za to ponoszą głównie przedsiębiorstwa, które chcą mieć własną witrynę w Internecie albo nawet miniportal, ale nie bardzo wiedzą, jakimi zasadami należy się kierować przy ich projektowaniu.
Strona główna do pierwszego kontaktuNajpierw warto przemyśleć, do kogo właściwie strona czy witryna będzie adresowana. Zwykle kierownictwu firmy zależy na promocji wizerunkowej i przyciągnięciu klientów. Z badań prowadzonych przez Europejski Instytut Zarządzania (EMI) wynika jednak, że większość stron www jest przede wszystkim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta