Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mała firma na dużym ekranie

22 września 2006 | Dobra firma | kż

TELEWIZJE REGIONALNE OFERUJĄ RÓŻNE FORMY REKLAMY, OD PLANSZY DO FILMU Mała firma na dużym ekranie Reklama w telewizji nie musi być droga, jeśli wybierzemy stację regionalną albo lokalne programy telewizji kablowej

W Polsce jest 16 stacji regionalnych należących do telewizji publicznej. W większych miastach działają również informacyjne kanały telewizji kablowej. Reklama w takiej telewizji nie jest bardzo droga i stać na nią nawet małe firmy.

- Średnie i małe przedsiębiorstwa stanowią około 80 proc. naszych klientów - mówi Marzena Dąbrowska, szef marketingu i reklamy TVP3 Wrocław.

Telewizje regionalne oferują różne formy reklamy, od planszy do filmu. Według Marzeny Dąbrowskiej najtańsze produkcje reklamowe kosztują ok. 1 tys. zł. Oparte są wtedy na materiałach graficznych (zdjęciach, znakach graficznych) dostarczonych przez zleceniodawcę. Materiały te są opracowywane przez montażystów. Obraz wzbogacany jest muzyką i tekstem lektorskim. W ten sposób niewielkim kosztem powstaje ciekawy materiał reklamowy. Przygotowuje się go przez 2 - 3 dni.

Droższa jest reklama filmowa. Koszty podnosi zastosowanie animacji komputerowej czy udział znanych osób.

- Ceny reklamy filmowej ustalane są indywidualnie. Zależą od wybranego przez klienta scenariusza. Taką reklamę przygotowuje się przez wiele dni - wyjaśnia Marzena Dąbrowska.

Wieści z miasta...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3948

Spis treści

Ekonomia

Ambicje Fiata
Crowley wygrał z TP
Cytat dnia
Delphi sprzedaje część firmy w Krośnie
Duńskie Bertoni w Polsce
Extra żytnia w Wielkiej Brytanii
Fundusze mogą przepaść
GDF-Suez: werdykt odroczony
Gazprom wchodzi na włoski rynek
Google otworzy w Polsce centrum informatyczne
Gospodarka w kraju i na świecie
Kadry
Kalifornia: pozwani producenci aut
Komentarz giełdowy
Lublin kupi ziemię pod lotnisko
Lufthansa zamawia airbusy
Mamy problemy z wykorzystaniem dotacji
Metale w górę
Milion suszarek z Siewierza
Miliony z nieistniejących mieszkań
Minister obiecuje miliardy złotych, a znajduje zaledwie miliony
Mniejsza kara za zapasy przed wejściem do Unii
Niewielki zysk na układach scalonych
Nowa inwestycja Capital Partners
Nowy operator wirtualny
PZU najpopularniejszy wśród małych firm
Pernod Ricard gotów do zakupów
Pieniądze z Unii Europejskiej zachęciły samorządy do inwestycji
Piątek bez samochodu
Polacy kupią osiem milionów komórek
Polityka w centrum uwagi
Pomysł nacjonalizacji PZU wraca jak bumerang
Prestiżowe wyróżnienie dla Leszka Balcerowicza
ROPA MA SZANSĘ MOCNO STANIEĆ
RUSAL inwestuje
Rodzina technologicznie zaawansowana
Ropa i miedź odrabiają straty
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Singapur zarobił na szczycie MFW
Stanisław Kluza szefem nadzoru?
Ukryte złotówki w budżecie państwa
Unijne dotacje według hiszpańskiego wzorca
WIG20 stracił 0,7 proc.
Więcej Multi Parków
Więcej wymagamy od banków
Wkrótce ruszy fundusz Secus Asset Management
Wydarzenia dnia
Wzrosły koszty towarzystw emerytalnych
Zapowiedź fuzji obniżyła kurs
Złoty straci po rozpadzie koalicji
Zamów abonament