Mała firma na dużym ekranie
W Polsce jest 16 stacji regionalnych należących do telewizji publicznej. W większych miastach działają również informacyjne kanały telewizji kablowej. Reklama w takiej telewizji nie jest bardzo droga i stać na nią nawet małe firmy.
- Średnie i małe przedsiębiorstwa stanowią około 80 proc. naszych klientów - mówi Marzena Dąbrowska, szef marketingu i reklamy TVP3 Wrocław.
Telewizje regionalne oferują różne formy reklamy, od planszy do filmu. Według Marzeny Dąbrowskiej najtańsze produkcje reklamowe kosztują ok. 1 tys. zł. Oparte są wtedy na materiałach graficznych (zdjęciach, znakach graficznych) dostarczonych przez zleceniodawcę. Materiały te są opracowywane przez montażystów. Obraz wzbogacany jest muzyką i tekstem lektorskim. W ten sposób niewielkim kosztem powstaje ciekawy materiał reklamowy. Przygotowuje się go przez 2 - 3 dni.
Droższa jest reklama filmowa. Koszty podnosi zastosowanie animacji komputerowej czy udział znanych osób.
- Ceny reklamy filmowej ustalane są indywidualnie. Zależą od wybranego przez klienta scenariusza. Taką reklamę przygotowuje się przez wiele dni - wyjaśnia Marzena Dąbrowska.
Wieści z miasta...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta