Biuroserwis zastąpi pracę zaopatrzeniowca
Nie da się prowadzić firmy bez papieru i tego wszystkiego, co pozwala na nim pisać, drukować, spinać go, zszywać, przechowywać. Gdzie najlepiej kupować te rzeczy? Czy po prostu wysłać pracownika do hipermarketu, czy skorzystać z usług wyspecjalizowanych dostawców? Od wariantu, jaki wybierzemy, zależą koszty. Papier i artykuły biurowe szybko się zużywają. Nie są drogie, kupuje się je raczej w małych ilościach, więc czasami do wydatków nie przywiązuje się należytej wagi. Przykładowo zatrudniająca 50 osób warszawska firma SPS Trading, importer urządzeń klimatyzacyjnych, kupuje artykuły biurowe średnio raz na 2 tygodnie, płacąc jednorazowo 300 - 400 zł. Gdy zaopatruje się w tonery i większe ilości papieru, wówczas faktura opiewa na ok. 2 tys. zł.
- Realizujemy faktury o wartości od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy złotych - mówi Marcin Lenarciak, kierownik logistyki i serwisu w firmie Starpol Biuroserwis w Puławach.
Kwoty wydane na materiały biurowe, po zsumowaniu w skali roku, okazują się znaczne. Jeśli kupimy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta