Biznesowi klienci nie uratują zysków firm telekomunikacyjnych
Skończył się dla operatorów telekomunikacyjnych czas pustego narzekania, że ceny usług telefonicznych spadają. Teraz nie wystarczy już utyskiwać, trzeba coś z tym robić, bo spadek przychodów zaczyna być widoczny w wynikach finansowych.
Więcej biznesu, mniej przychodówNajbardziej spektakularnym przykładem tego zjawiska jest Netia - drugi co do wielkości operator w Polsce dysponujący własną infrastrukturą telekomunikacyjną. Trzy czwarte przychodów tej firmy pochodzi od klientów biznesowych. Na ponad 400 tys. linii telefonicznych, które obsługuje operator, więcej niż jedna trzecia należy do firm. Ten odsetek ciągle rośnie. Klient biznesowy teoretycznie płaci znacznie więcej niż indywidualny (3 - 5 razy więcej na każdą linię), co nie uchroniło Netii od spadku wskaźnika ARPU, czyli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta