Jak sprzedawcy podglądają myśli klientów
Sprzęt prezentuje się niepozornie. Kilka plastikowych pudełek ze świecącymi diodami i komputer. Ciekawość wzbudza czepek z elektrodami, przypominający ten kąpielowy.
Pozory jednak mylą. Sprzęt, który będzie używany do podglądania, jak mózg reaguje na reklamy, został zrobiony w Wielkiej Brytanii na zamówienie. Spełnia odpowiednie parametry, dzięki czemu wyniki przeprowadzonych nim badań będą mogły ukazywać się w międzynarodowych pismach naukowych. Badania ruszą w styczniu, pierwsze efekty powinny być jesienią. Użytek z nich zrobi dziesięć dużych firm w Polsce. Jakich? - Tego nie mogę zdradzić - odpowiada Rafał Krzysztof Ohme, profesor Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta