Filozofia polskiej sieci
Działały już na rynku wielkie zagraniczne sieci optyczne, gdy trzy lata temu Marek Jankowski zaczął budować sieć Piękne Oczy. Dziś pod tą nazwą działa już 12 salonów w kilku dużych miastach kraju.
Koncepcja Pięknych Oczu powstała, gdy trwały przygotowania do realizacji centrum handlowego Arkadia przy warszawskim rondzie Babka, półtora roku przed otwarciem. Dlaczego akurat Arkadia?
- Otwieranie indywidualnego salonu na mieście raczej nie ma sensu. Ulice, poza najważniejszymi, zamierają. Na wrocławskim rynku są trzy salony optyczne. Wystarczy. Najatrakcyjniejsze lokalizacje są już zajęte. Ale centrum handlowe to świetne miejsce. Klienci gwarantowani - mówi Marek Jankowski.
Z wykształcenia prawnik, z branżą optyczną związany jest od 17 lat. Importował i sprzedawał oprawki z Dalekiego Wschodu, prowadził indywidualne sklepy w Warszawie, Wrocławiu, na Dolnym Śląsku. Żeby zdobyć miejsce w znajdującym się niemal w centrum miasta luksusowym centrum Arkadia, należało reprezentować silną markę. Problemem było nawet dostanie się na rozmowę z zarządzającymi obiektem. Wielu się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta