Firmowe wieści w Internecie
Z badania przeprowadzonego we wrześniu 2006 r. przez firmę Sare wynika, że 80 proc. polskich internautów otrzymuje co najmniej trzy tego typu pakiety e-mailowe w ciągu tygodnia. Nic więc dziwnego, że newslettery po badaniach na rynkach europejskim i amerykańskim zostały zaliczone przez PricewaterhouseCoopers do "silnych środków oddziaływania marketingowego", natomiast Forrester Research wręcz zalecił ich uwzględnienie w strategiach marketingowo-promocyjnych firm. Jednak, jak wynika z badań Sare, w realizacji swojej strategii marketingowej newslettery wykorzystuje 44 proc. firm; 7 proc. nie zamierza wykorzystać ich w najbliższej przyszłości.
Strona nie wystarczyZwykle strony małych i średnich przedsiębiorstw mają w polskich warunkach charakter statyczny, co powoduje, że trudno je zauważyć, a ewentualny klient ma z nimi kontakt sporadyczny. Przyczyna - brak menedżerów zarządzających treścią na portalach internetowych w małych i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta