Bez niemieckiej urody
Przedstawiamy agencje: GGK Warszawa
Bez niemieckiej urody
Działająca na polskim rynku od 1991 roku agencja GGK Warszawa jest częścią europejskiej sieci GGK. Podstawą działalności biur agencji, szczególnie w Europie Wschodniej, są jednak kontrakty z tak zwanymi klientami lokalnymi, a nie sieciowymi. GGK Warszawa w ubiegłym roku osiągnęła obroty w wysokości 10 milionów dolarów, co plasuje ją w pierwszej dziesiątce agencji w Polsce. Kluczowymi klientami GGK Warszawa są firmy Cadbury, Cussons i Dr. Oetker.
Pierwszą znaczącą kampanią, jaką prowadziła agencja, były w 1991 roku reklamy firmy IBM. Ich przewodnim motywem był bukiet niebieskich róż i slogan "Powodzenia Polsko". Po raz pierwszy pojawiły się wówczas na ulicach polskich miast bilboardy, wyprodukowane przez firmę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta