Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bez niemieckiej urody

06 września 1995 | Media, Internet | TW

Przedstawiamy agencje: GGK Warszawa

Bez niemieckiej urody

Działająca na polskim rynku od 1991 roku agencja GGK Warszawa jest częścią europejskiej sieci GGK. Podstawą działalności biur agencji, szczególnie w Europie Wschodniej, są jednak kontrakty z tak zwanymi klientami lokalnymi, a nie sieciowymi. GGK Warszawa w ubiegłym roku osiągnęła obroty w wysokości 10 milionów dolarów, co plasuje ją w pierwszej dziesiątce agencji w Polsce. Kluczowymi klientami GGK Warszawa są firmy Cadbury, Cussons i Dr. Oetker.

Pierwszą znaczącą kampanią, jaką prowadziła agencja, były w 1991 roku reklamy firmy IBM. Ich przewodnim motywem był bukiet niebieskich róż i slogan "Powodzenia Polsko". Po raz pierwszy pojawiły się wówczas na ulicach polskich miast bilboardy, wyprodukowane przez firmę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 574

Spis treści
Zamów abonament