Dozwolona reklama podczas filmów
25 maja 2007 | Ekonomia | AS
MEDIA Państwa Unii uzgodniły treść nowej dyrektywy audiowizualnej Dozwolona reklama podczas filmów Unijni nadawcy będą mogli umieszczać ukryte reklamy w programach telewizyjnych. Tzw. product placement będzie zakazany jedynie w programach informacyjnych, dokumentalnych i dziecięcych.
Nowa dyrektywa "Usługi audiowizualne bez granic" nowelizuje przepisy z 1989 roku. Podtrzymuje obecną fundamentalną zasadę: nadawców telewizyjnych obowiązuje zasada kraju pochodzenia. Treść emisji, reguły dotyczące reklam...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta