Najpopularniejszy w Polsce komunikator internetowy (prawie 6 mln użytkowników) chce do końca roku zdobyć 150 tys. klientów na Ukrainie. Polska spółka, która od czerwca ma tam komunikator Bałaczka i serwis społecznościowy, teraz określiła strategię swych działań za wschodnią granicą i rozpoczęła kampanię marketingową dla Bałaczki. Zajmują się nią polska agencja Partner of Promotion oraz ukraińska PR KEY Communication. Spółka GaduGadu w pierwszym półroczu podwoiła przychody do 9,3 mln zł i zysk netto do 4,2 mln zł.z. z.
Lidl w łączności
Sieć tanich sklepów Lidl, wzorem konkurenta Aldi, chce być wirtualnym operatorem komórkowym i oferuje połączenia w cenie 9,9 eurocenta za minutę. Oferta będzie dostępna od 3...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta