Medialny bój o śniadaniowego widza
29 sierpnia 2007 | Kraj | Piotr Gociek
TELEWIZJA TVN zaczyna rywalizować z TVP na codzienne poranne programy Medialny bój o śniadaniowego widza Program "Dzień dobry TVN" będzie codziennie konkurował z "Pytaniem na śniadanie" TVP 2. Kolejne stacje obiecują własne poranne show. Walce uważnie przygląda się Polsat
Znany dotąd z weekendów "Dzień dobry TVN" będzie nadawany także w dni powszednie w godzinach 8 - 10. Stanie się więc konkurencją dla "Pytania na śniadanie" pokazywanego między 9 a 11 w TVP 2. Na razie brak konkurencji...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta