Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PM wraca do starej nazwy

24 września 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

KRÓTKO MEDIA, TECHNOLOGIE PM wraca do starej nazwy

Spółka PM - biuro reklamy telewizji Polsat - które obsługuje także polsatowskie kanały tematyczne, TV4 i Superstację , powraca do starej nazwy: Polsat Media. Firma przestała jej używać kilka lat temu. Zdaniem Stanisława Janowskiego, dyrektora biura, poprzednia nazwa lepiej opisuje to, czym zajmuje się firma. Biuro chce też poszerzyć działalność i sprzedawać czas reklamowy nowych kanałów tematycznych. Na razie wciąż sprzedaje też czas reklamowy TV Puls. Telewizja o.o. franciszkanów i News Corp. Ruperta Murdocha zamierza jednak stworzyć własne biuro reklamy.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4320

Spis treści
Zamów abonament