Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W mediach nie ma oligarchii

24 września 2007 | Ekonomia | Jakub Bierzyński
źródło: Nieznane

Jakub Bierzyński W mediach nie ma oligarchii Dziesięciu najbogatszych Polaków kontroluje jedynie 2,3 proc. gospodarki kraju (w socjalliberalnej Szwecji 20 proc.), z czego jedynie dwie osoby mogły być w jakikolwiek sposób powiązane z nomenklaturą poprzedniego reżimu. Oligarchia w Polsce jest wyjątkowo słaba. Własność gospodarki stosunkowo rozproszona, a wpływy polityczne klasy potężnych przedsiębiorców żałośnie małe - pisze szef domu mediowego OmnicomMediaGroup, który należy do OMD, jednego z największych na świecie holdingów zajmujących się komunikacją

W wywiadzie z 13 września, który ukazał się w niniejszej gazecie, premier wpisał się w konwencję reklam wyborczych swojej własnej partii. - Nie mam najmniejszych wątpliwości, że ta zła prasa, w wielkim skrócie myślowym i z uwzględnieniem wszystkich wyjątków, jest po prostu wynikiem złych stosunków mojego rządu z oligarchią - twierdzi Jarosław Kaczyński.

Na pytanie redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej": "Wydawnictwa takie jak Axel Springer, Edipresse czy Agora są pod kontrolą oligarchii?", premier odpowiada: "Według mojego rozeznania w niemałej mierze tak". ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4320

Spis treści
Zamów abonament