Kolastyna zawalczy o drogerie i supermarkety
Giełdowa grupa kosmetyczna będzie zwiększać promocję i sprzedaż w sieciach handlowych
Obecnie prawie co trzeci kosmetyk Kolastyny trafia na półki supermarketów i sieci drogeryjnych. Zdaniem Jacka Szkurłata, nowego szefa giełdowej grupy, to jednak za mało, skoro Polacy coraz częściej właśnie tam zaopatrują się w kosmetyki.
– Planujemy wejść do sieci, w których nas jeszcze nie ma. Natomiast w tych sieciach, w których już jesteśmy, chcemy być lepiej widoczni – zapowiada w rozmowie z „Rz” Jacek Szkurłat, który...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta