Luksus nie boi się kryzysu
Nowe sklepy drogich marek. Mimo spowolnienia gospodarczego sprzedawcy luksusowych artykułów zapowiadają kolejne inwestycje w Polsce
Kryzys finansowy w Rosji w 1998 r. czy wydarzenia z 11 września 2001 r. odbiły się producentom luksusowej odzieży i dodatków mocną czkawką. Prada miała wtedy wchodzić na giełdę, a zakończyła rok z 1,7 mld euro długów.
Mimo to Jerzy Mazgaj, twórca Paradise Group, nie traci optymizmu. Jego firma sprzedaje w Polsce takie marki jak Ermenegildo Zegna, Emporio Armani czy Burberry. – Dekoniunktury się nie boimy, w listopadzie otwieramy salon Kenzo w Warszawie. Branża luksusowa jest niezagrożona, ludzie przyzwyczajeni do pewnego życia nie przestaną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta