Konkurenci PZU boją się dumpingowych cen polis
Strategia największego ubezpieczyciela. PZU zamierza przeciwdziałać spadkowi udziału w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Dla klientów może to oznaczać niższe ceny
Zarząd największego polskiego ubezpieczyciela ogłosił nową strategię na lata 2009 – 2011. Jednym z jej elementów jest zatrzymanie spadku udziałów w rynku. – Jeżeli utrzymany zostanie dotychczasowy trend spadku udziału PZU w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, to za trzy lata będziemy mieli nie 44, ale 37 proc. tego rynku. Musimy zatrzymać ten trend – argumentował prezes PZU Andrzej Klesyk.
Jak poważnie traktują te zapowiedzi konkurenci kolosa? Czy ambitne plany...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta