Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szef musi zadbać o punkty z pomocą

06 lipca 2009 | Gazeta prawa i podatków

Wypadki mogą się zdarzyć wszędzie. Także w pracy. Profesjonalnej pomocy udzieli pogotowie, ale zanim przyjedzie, poszkodowanemu trzeba zapewnić pierwszą pomoc. Każdy pracodawca musi zapewnić sprawnie funkcjonujący system pierwszej pomocy w razie wypadku oraz środki do jej udzielenia. W tym celu wyposaża firmę w apteczki oraz w punkty pierwszej pomocy w wydziałach czy też oddziałach, w których wykonywane są prace powodujące duże ryzyko wypadku lub związane z wydzielaniem się par, gazów albo pyłów substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne ze względu na ostre działanie toksyczne.

Obsługa punktów i apteczek powinna zostać powierzona wyznaczonym pracownikom, przeszkolonym w udzielaniu pierwszej pomocy. Takie osoby powinny znajdować się na każdej zmianie. Natomiast w punktach pierwszej pomocy i przy apteczkach, w widocznych miejscach, powinny być wywieszone instrukcje udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku oraz wykazy pracowników wyznaczonych do pomocy. —syg

Brak okładki

Wydanie: 8362

Spis treści
Zamów abonament