Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes nie chce Windowsa

14 lipca 2009 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
To zły czas na debiut nowego Windowsa. Dla 35 proc. firm z USA oszczędność na technologiach oznacza w pierwszej kolejności rezygnację z zakupów nowego sprzętu i oprogramowania.
źródło: Rzeczpospolita
To zły czas na debiut nowego Windowsa. Dla 35 proc. firm z USA oszczędność na technologiach oznacza w pierwszej kolejności rezygnację z zakupów nowego sprzętu i oprogramowania.

Porażka systemu Vista nadal ciąży na wizerunku Microsoftu. Aż 60 proc. firm w USA nie zamierza kupować najnowszego Windows 7, który na rynek ma trafić za kwartał

Należąca do spółki Quest Software firma Scriptlogic popsuła nastroje na trwającym dorocznym spotkaniu Microsoftu z partnerami firmy. Scriptlogic przeprowadził sondaż, w którym zapytał ponad 1000 amerykańskich firm o nastawienie do najnowszej wersji sztandarowego produktu koncernu z Redmond, czyli systemu Windows 7. Jego premierę rynkową zapowiedziano na listopad.

Z badania wynika, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8369

Spis treści
Zamów abonament