Poczta oddaje konkurencji kolejny rynek
Spółka najpierw odpuściła paczki kurierskie. A teraz druki bezadresowe.
– Rozważamy rezygnację z usługi dotyczącej roznoszenia druków bezadresowych. Jest ona dla nas nierentowna – mówi „Rz” Andrzej Polakowski, dyrektor generalny Poczty Polskiej. Poczta do dystrybucji druków zatrudnia głównie firmy zewnętrzne. Listonosze kilka lat temu zbuntowali się przeciwko roznoszeniu ciężkich ulotek. Jednak coraz częściej klienci zgłaszają się do podwykonawców Poczty i bezpośrednio z nimi podpisują umowy.
Rynek przesyłek bezadresowych wart jest ok. 180 mln zł, z czego 120 mln zł przypada na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta