Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poczta oddaje konkurencji kolejny rynek

27 sierpnia 2009 | Ekonomia | Aneta Stabryła
Na rynku druków liczy się tylko kilku graczy
źródło: Rzeczpospolita
Na rynku druków liczy się tylko kilku graczy

Spółka najpierw odpuściła paczki kurierskie. A teraz druki bezadresowe.

– Rozważamy rezygnację z usługi dotyczącej roznoszenia druków bezadresowych. Jest ona dla nas nierentowna – mówi „Rz” Andrzej Polakowski, dyrektor generalny Poczty Polskiej. Poczta do dystrybucji druków zatrudnia głównie firmy zewnętrzne. Listonosze kilka lat temu zbuntowali się przeciwko roznoszeniu ciężkich ulotek. Jednak coraz częściej klienci zgłaszają się do podwykonawców Poczty i bezpośrednio z nimi podpisują umowy.

Rynek przesyłek bezadresowych wart jest ok. 180 mln zł, z czego 120 mln zł przypada na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8406

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament