Koniec kryzysu w reklamie
Rynek ma być na plusie za rok. W 2011 r. powinien być wart już 7,89 mld zł
Według najnowszych, skorygowanych po raz kolejny prognoz domu mediowego ZenithOptimedia reklamowy rynek w Polsce skurczy się w 2009 r. nie o 4,2 proc., ale o 6 proc. i będzie wart 7,29 mld zł. Jednak w kolejnych latach nie będzie już spadków.
W przyszłym roku rynek reklamy w naszym kraju ma urosnąć o 0,5 proc., do 7,33 mld zł, a w kolejnym o 7,5 proc., do 7,89 mld zł. Nie oznacza to jednak powrotu prosperity do wszystkich mediów. Nawet w 2011 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta