Wrażenia ze świąt zostaną na cały rok
Specjalnie dla „Rzeczpospolitej”: Szymon Milonas, szef praktyki zarządzania talentami w firmie doradczej Hay Group
Rz: Warto wydawać pieniądze na świąteczne benefity?
Szymon Milonas: Jeśli firmę na nie stać, to warto. Wprawdzie w żaden sposób nie motywują one ludzi i nie mają wpływu na jakość ich pracy, ale są przejawem dbałości i troski o pracowników. To jeden z tzw. czynników higieny, koniecznych, by ludzie w firmie dobrze się czuli.
W tym roku święta i koniec roku mogą być dodatkowym wyzwaniem dla działów HR, gdyż wiele firm nie wypłaca zwyczajowych premii czy dodatków okolicznościowych.
Czy można je częściowo zastąpić bonem na święta?
Nie, gdyż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta