Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PZU nie chce rozwijać sprzedaży polis w sieci

16 grudnia 2009 | Ekonomia | Aleksandra Kurowska Piotr Rosik
Numerem jeden na polskim rynku polis direct jest Link4. Poważna konkurencja dla firmy pojawiła się dopiero niedawno.
źródło: Rzeczpospolita
Numerem jeden na polskim rynku polis direct jest Link4. Poważna konkurencja dla firmy pojawiła się dopiero niedawno.

Oferowanie usług przez telefon i Internet nie jest priorytetem spółki

Mija właśnie rok, odkąd PZU uruchomiło sprzedaż polis przez Internet i telefon. Z naszych informacji wynika, że w ciągu trzech kwartałów zebrało poprzez sprzedaż polis direct około 1,5 mln zł. Czy mogłoby być więcej? Pewnie tak, ale spółka świadomie zrezygnowała z reklam i bardzo przycięła zaplanowane wcześniej wydatki. Nakłady poniesione przez spółkę w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wyniosły zaledwie 327 tys. zł – wynika z naszych informacji. A na cały ten rok planowano ponad 10 mln zł.

PZU danych o sprzedaży ani nakładach ujawniać nie chce. – To wewnętrzna sprawa firmy – poinformowała...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8500

Spis treści
Zamów abonament