PZU nie chce rozwijać sprzedaży polis w sieci
Oferowanie usług przez telefon i Internet nie jest priorytetem spółki
Mija właśnie rok, odkąd PZU uruchomiło sprzedaż polis przez Internet i telefon. Z naszych informacji wynika, że w ciągu trzech kwartałów zebrało poprzez sprzedaż polis direct około 1,5 mln zł. Czy mogłoby być więcej? Pewnie tak, ale spółka świadomie zrezygnowała z reklam i bardzo przycięła zaplanowane wcześniej wydatki. Nakłady poniesione przez spółkę w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku wyniosły zaledwie 327 tys. zł – wynika z naszych informacji. A na cały ten rok planowano ponad 10 mln zł.
PZU danych o sprzedaży ani nakładach ujawniać nie chce. – To wewnętrzna sprawa firmy – poinformowała...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta